Pagina's

30 dec 2012

Hand producten!

Als goed is hebben jullie me vorige hoofdstuk gelezen!
Ik kreeg hierna nog wat vragen op Twitter.
Zoals: heb je nog weetjes of weet jij zelf nog goede producten hierbij!
------------------------------------------
Budget:
De Etos voordeel handcrème.
Deze crème is ook te koop met een aantrekkelijke prijsje iets van de 0,50 cent Is het niet goedkoop?
dit is ook een romige handcrème ! staat zeker in mijn budget favorieten !
-----------------------------------------------------------


Deze crème plakt totaal niet en maakt je handen toch heerlijk zacht door zijn hydraterende werking. Deze heeft ook een hele aangename geur.
Deze handcrème is een aanrader!
_------------------------------------------------------------
vijlen vind ik erg fijn!
mijn aanraders ga eens kijken de goedkopere winkels zoals action,bigbazaar,wibra,zeeman hier vind ik nagel vijlen en heel goed ook!
Mijn nagel vijl is dit :
mijn nagels blijven hier sterker en harder door waardoor ik geen nagel verharder nodig heb!
Maar voor jullie ben ik op internet op zoek geweest naar nagel verharders
Mijn tip is Herome en Trind ze zijn alle 2 topmerken maar ik wil zelf wel eens de producten uit testen maar wat een nadeel is dat het ook wel prijzig zijn vergeleken met de winkels die ik net opnoemde !
mm, ik zal op zoek gaan als de aanbieding gestrekt is en gelijk een review schrijven!
Wat ik het meest tegen kwam is dat Herome meer zorgt voor de glans en Trind voor de verharden maar wat droger is .
tssja? maar dit is niet mijn resultaat maar van anderen!Hopelijk was dit interessant !

Liefs Vera #ps dit is heel snel getypt en kan nog wat typ foutjes inzitten,en maak nog een hoofdstuk met meer informatie ! xx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten