Pagina's

2 jan 2013

10 verveeltips! enjoy

Ik verveel me vaak hierbij heb ik Anti verveel tips,
Hope you like it:

1.foto's
Bekijk oude foto's bijvoorbeeld van jou en je familie of vrienden.
begin bij je baby en dan je eerste schooldag enzo ga je door hier ben je nog wel paar uurtjes in fotostemming! :)

2.Sneeuwt het?
Dan kun je deze dingen doen:
Sneeuwballen gevecht houden,
een sneeuwpop maken,sleeën,en er gewoon thuis lekker naar kijken met een kop thee en kaarsjes aan mm lekker rustgevend!

3.Dagboek.
begin een dagboek!
dit kan heel mediterend zijn, begin daarom een dagboek,het is niet alleen nutig maar ook heel leuk om later terug te lezen toch?
ben je niet zo van dagboeken dan kan je natuurlijk ook een blog beginnen!
 
4.kamer routine.
Verander je kamer!
dit doe ik zelf best vaak me spullen verplaatsen bijvoorbeeld me bed. of spulletjes halen zoals schilderijen of kussens.Je krijgt hierdoor totaal een andere kamer! :)

5.Feestjes.
Hou bijvoorbeeld een verkleedfeestje of een make-up party wie kan in 15 minuten het mooist een look maken? of wie is het best in 1 uur zich verkleden als een dier? dit doe ik ook vaak met vrienden in kleding winkels haha!
of een spelletjes feest,
met serieuzen vraagjes zoals wie is het brutaalst of wie is het meest verlegen?

6. smikkel smakkel smak!
 Ga eens koken.
bijvoorbeeld een taart of cupcakes enzo maar door dit vind ik zelf erg leuk!

7.Schrift.
Heb je thuis nog een oude schrift liggen waar je nog niks mee heb gedaan?
Hier kan je oude snoep papiertjes,ijswikkels,veertjes,tekeningen,gedroogte bloemen enzo in stoppen wat leuk voor later!   

8.D.I.Y
Ga zelf dingen ontwerpen!
Kijk op deze siten en typ diy in. enjoy:
Beautylab
Girlscene
Beautygloss


9.Relax
Ga lekker relaxen met een goed boek,ik vind zelf de boeken van Marie Mosterd erg spannende boeken!
Of luister muziek!

10.Beautydag
Maak van de saaiste dag ever,een beautydag!
Met scrub,maskers of toch lekker badderen mmm.....
of natuurlijk een manicure of pedicure.
     

Hopelijk vonden jullie dit interessant!
Heb jij nog tips?
xoxo
--------------------------   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten