Pagina's

15 jan 2013

Tag - 16 questions.



Tag - 16 questions.

Laat een reactie achter als je deze overneemt..
(Deze tag is niet door mij bedacht.)


1-Hoe kwam je aan je youtube naam? 
Dat is op zich wel een lang verhaal ik zocht dingen op Google en had veel leuke namen en overal zetten ik Vera voor en koos de leukste!!

2-Als je je naam kon veranderen,wat zou het dan worden en waarom?
Euhm,dat is een moeilijke vraag!
Als ik zelf mocht kiezen: Selena,Kelly,Marsja,Shawty,Ayla enzo van die apparte namen!

3-Als je terug in de tijd kon en jij jongere advies kon geven wat zou dat dan zijn?
Wish it Dream it Do it of Dont dream your life,life your dream. ;)

4-Hoe oud was je toen je je eerste kauwgom bal kon blazen ?
Hahaha, geen idee meer maar kon het best wel laat pas 7 jaar ?

5-Wat wou je worden toen je klein was?
Juffrouw ! nu totaal niet.

6-Wat kies je altijd als je naar starbucks gaat?
Ik ben der nog nooit geweest alleen in Indonesie! maar daar had ik niks gedronken ...

7-Waar over heb je heel hard gelachen?
Met vriendinnen en dan doen we jongens na !:P

8-Als je een muziek instrument mocht bespelen wat zou dat dan zijn?
Een gitaar dat lijkt me wel leuk!

9-Wat doe je als je gestrest ben?
Muziek luisteren,dingen opschrijven....

10-Favoriete film?
Ik heb er wel heel veel?
Karate kid 2011 (with Jaden Smith Version)

11-Wat is een snack waar je echt niet zonder kan? INDO FOODD!!:) bijvoorbeeld cendol♥ of lumper enzo haha.

12-Wat is je favoriete dessert?
Cendol NUMMER 1

13-Favoriete pizza?
vanalles maar welke ik het vaakst eet is tonno..

14- Wat zou je liever willen,krachten om mensen gedachtese lezen of superkrachten om onzichtbaar te worden?
Krachten on ontzichtbaar te worden om iemand stiekem te stalken:o

15-Wat heb je gedaan met je laatste verjaardag?
Feesten,feesten,feesten..

16-als je een wens had voor jezelf,wat zou dat dan zijn?
volgers krijgen en meer abonnees...!




Dit waren de vragen hopelijk vonden jullie dit leuk!♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten