Pagina's

9 feb 2013

Valentijnsdag (haar,make-up,kleding,ect..)

Ehh,wat moet ik aan doen?
Staat dit wel leuk?
Helupp!
Ik heb wat tips voor jullie, lees vooral verder.

Tip 1 beauty:
Begin de dag met een warme douche en scrub je lekker vergeet vooral niet je lippen!
#who knows!

Tip 2 beauty:
Gebruik je dagelijkse make-up,maar neem wat meer blush dan normaal voor een lievere look.
En natuurlijke kan je wat oogschaduw gebruiken in een roze tintje maar niet al te dik.

Tips 3 beauty:
Ook wil je lekker ruiken ook in je mond.
Neem een kauwgom met een fruitig smaakje bijvoorbeeld van mentos fruit en parfum vind ik voor valentijnsdag :Bambi,Vera wang princess. 



Tip 4 fashion:
Ook wil je er goed uitzien .
neem een kleurlijke sweather met hartjes bijvoorbeeld!En een basic hoge broek.

Tip 5 fashion:
Draag ook sieraden ik zou voor armbanden of een ring kiezen in plaats van een ketting dat is minder druk.




Tip 6 fashion:
Ik ga mijn haar in een zij vlecht vlechten en een strikje onder aan clippen maarja of jij dit leuk vind? haha

                                                  -

Dit zijn al mijn tips heb jij nog wat tips ?
plaats ze hier onder in de comments hahah! xxx
                                 ♥
                     fijne valentijnsdag.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten