Pagina's

5 apr 2013

Lente? TIPS

Yeah, de zon begint al te schijnen!
Maar het is nog steeds enorm koud.
helaas.
Maar wij meisjes willen al zo graag warm weer.
Ik geef jullie wat tips om een lente gevoel te krijgen.


1- Je wilt het liefst zo snel mogelijk met je vriendinnen naar het strand en lekker zonnen.
 Maar helaas is het weer daar nog niet voor, ook wil je dan een strakkere buik en de slanke benen
lees me eerdere artikel  afvallen? Het beste is om nu al te beginnen JUST DO IT
 

2- Trek alvast je lente kleding aan.
Je leuke short die je al heel lang wil dragen, doe daar gewoon een legging onder.
En als je korte mouwen hebt gewoon een vest erover heen of een lang mouwige shirt.  


3- Drink 2 liter water per dag!
veel? nee, je schijnt hierdoor een gezondere huid te krijgen en alles begint sneller te groeien!
Water is heilig voor je moet je denken het kan heel je levens gewoonte veranderen.

4- geniet.
Geniet van de bloementjes heen die bloeien.
Zo krijg je toch een lentes gevoel vlindertjes in je buik.
Verlieft ? Ja op de komende lente.

5- Zet lekkere rustgevende muziek op.
Of een filmpje ASMR filmpjes zijn echt geweldig vind ik zelf!
Ik vind Inna liedjes echt geweldig om een lente gevoel te krijgen .
 Dit zijn wat liedjes van inna die mijn favoriet zijn.




hmm ik kon verder geen tips meer bedenken!
hopelijk hadden jullie hier wat aan
LOVEELOVEELOVEELOVEELOVEELOVEE.
  






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten