Pagina's

14 apr 2013

Review Warme Masker Onyx.


Gister keek ik in me toilet tas, ineens kwam ik een berg maskertjes tegen.Waaronder deze masker van de Action die ik ooit had gewonnen met een winactie. Genaamd het onyx abrikoos & amandelolie warme masker. Ik had gelijk zin om deze masker uit te testen, want mijn huid is namelijk niet op zijn best ik heb wat rode plekjes en puisten.
Het maskertje is bedoeld om eerst het zakje 1 minuut in het warme water te weken. En dan je gezicht vochtig maken en zo het masker op je gezicht smeren.
Wat mij opvalt is dat het maskertje 'niet' oranje van kleur is wat ik dus wel in gedachte had, maar dus wit/roze is.
Je moet het 10 tot 15 minuten erop laten, ook vind ik dat het niet droogt of intrekt.
Dit had ik dus wel verwacht....
helaas.
Hmm, mijn huid voelt zacht aan , en wat ik echt nooit heb gevoeld is dat mijn gezicht steviger aan voelt. Ook lijkt het of ik wat minder mee-eters heb yeah!
Ik ben nu wel VEEEEEL BLEEKER dan normaal.
huh?
ik hoop echt dat het niet zo blijft.
Maar ja , het is een heerlijke masker van de warmte merkte ik niks.
Ik weet niet of jullie het zien maar op deze foto zie je een beetje dat mijn gezicht witter is dan mijn hand en hals.

LOVELOVELOVELOVELOVELOVE.
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten